Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Pokud nejste se svým nákupem spokojeni, můžete nám zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Nejprve nás prosím kontaktujte na e-mail info@myshining.cz, kde uvedete číslo objednávky a důvod vrácení. Následně vám poskytneme pokyny k odeslání. Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním obalu a se všemi součástmi. Po obdržení a kontrole vám vrátíme peníze do 14 dnů na stejný účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. V případě, že jste si zboží objednali na dobírku, požádáme vás o číslo účtu, na který bude částka vrácena.
Výměna zboží
Výměna zboží není možná. Pokud si přejete jiný produkt, je nutné původní zboží vrátit dle výše uvedených podmínek a vytvořit novou objednávku. Tímto způsobem vám můžeme zajistit co nejrychlejší doručení nového produktu.
Reklamace
V případě vady zboží nás nejprve kontaktujte na e-mail info@myshining.cz a přiložte fotodokumentaci vady. Záruční doba činí 24 měsíců. Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení šperků způsobené nošením ani na mechanické poškození, jako je přetržení řetízku. Reklamované zboží je nutné dodat se všemi částmi, jinak nebude reklamace uznána. Reklamaci vyřizujeme nejpozději do 30 dnů od přijetí kompletního zboží.
Výjimky z reklamačního řízení:
Je důležité si uvědomit, že záruka se nevztahuje na poškození způsobená chemickým nebo mechanickým působením. To zahrnuje například změny barvy způsobené kontaktem s chemikáliemi, jako jsou parfém, kosmetika nebo agresivní pot, nebo poškození způsobené nárazy či intenzivním používáním. Takové škody nemohou být akceptovány jako reklamace. Doporučuji proto dodržovat pokyny pro údržbu a péči o šperky uvedené na naší FAQ stránce.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky nebo emailem, rádi Vám poskytneme pomoc.